Khamis, 29 Mei 2014

FLAT UNTUK DISEWA DI BUKIT BERUNTUNG

FLAT UNTUK DISEWA


Flat 3 bilik untuk disewa di Bukit Beruntung. Flat ini terletak di kawasan Prima Beruntung dan juga flat Seri Terompet Bukit Beruntung. Terdapat kemudahan membeli belah Tesco, Pasaraya Grand Union, Speedmart 99 dan juga pasar malam setiap Rabu dan Sabtu di kawasan ini. Juga berhampiran masjid dan surau untuk kemudahan mengerjakan ibadat seperti solat Jumaat dan sebagainya.

Tesco Bukit Beruntung
Speedmart 99

Pasar raya Grand Union













Walau bagaimanapun, flat ini bukanlah kawasan laluan utama bas Metro dan SJ. Tetapi agak mudah untuk mencapai laluan bas dari kawasan ini. Penyewa perlu mempunyai sekurang-kurangnya motosikal untuk memudahkan pergerakan. Kemudahan stesen minyak Petronas dan Petron mudah dikunjungi tidak jauh dari kawasan ini. Walaupun kawasan flat ini agak sunyi polis peronda sentiasa ada setiap hari membuat rondaan.

Stesen Minyak Petronas
Stesen Minyak Petron
Sesuai bagi pasangan yang baru berkahwin dan mencari-cari tempat tinggal segera bersama pasangan atau mereka yang baru mendapat kerja di kawasan ini dengan kos yang anda mampu. Terdapat jiran di hadapan flat ini. Flat ini hanya untuk penyewa Melayu sahaja. Sesiapa yang berminat sila hubungi 013-3372659 (Shukri).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan